Monday, May 10, 2010

Bag Experimentation:My Little Achievement

Sepanjang minggu lepas, tumpuan saya banyak diberikan kepada menyiapkan beberapa personal order sempena Mother's Day.Alhamdulillah, semuanya dah selesai...cuma ada beberapa hadiah peribadi daripada saya kepada beberapa orang ibu yang istimewa masih dalam proses untuk deliver.Anyway, Mother's Day kali ini, saya sempat bereksperimentasi dengan pouch bag sebagai my new packaging medium.

Saya dapat tutorial untuk buat pouch bag yang simple yet interesting ini from HERE



Ini adalah salah satu pouch bag yang saya buat untuk letak beg yang ditempah customer.


Kalau anda pernah baca entry tentang bag experimentation saya sebelum ini, bag yang kat atas ini adalah yang kedua saya buat requested by my neighbour nak bagi kt mom in law dier.


Kali ini, lining menggunakan polka dot fabric.Pocket kat bahagian dalam ade small compartments for small gadgets or small things.


Ini pocket luar yang saya liningkan juga dengan polka dot fabric.Anyway, masih lagi belum confident dengan zip.But, looking forward to do it. :D


The bag was inside this pouch bag.


No comments:

Post a Comment