Wednesday, May 5, 2010

Mother's Day Apron, Grab Now!

Terima kasih kepada yang sudi berkunjung ke mari.Saya amat menghargainya.Dah seminggu rupanyer, saya tak update blog ini.Hari2 masuk, tapi tak sempat nak post entry.Actually, tengah struggle dengan beberapa tempahan daripada pelanggan.Paling struggle siapkan personal order untuk Mother's Day hari Ahad ni.Walaupun, saya decide nak buat banyak items dan open for purchase sempena Mother's Day.Nampaknyer, hasrat saya tak kesampaian.Anyway, ade 2 set apron yang available.Bagi sesiapa yang masih survey hadiah for your beloved mum, mungkin berminat dengan apron set yang special ini.MAY 06 2010, both set have been SOLD.

Anda akan mendapat semuanya seperti di atas ini.
1 set XL size- reversible apron, 1 pouch bag with lining and 'Selamat Hari Ibu' tag.

XL size- one side using almost 1 meter of fabric.


Hehe, ini model paksa rela saya. Thanks Kak Ina, my neighbour.Apron ni menggunakan high quality medium weight cotton linen

Pada satu side, design kain adalah seperti di atas.

Ini pula design kain, pada side yang satu lagi.


Curvey shaped pocket on each side.Ada lace ribbon with 'Gift for you' wording on it.


Adjustable strap pada leher.Ada 7 lubang disediakan.


Gorgeous sket boh dlm pouch bag ni.Lining bahagian dalam pouch menggunakan design kain yang satu lagi. And 'Selamat Hari Ibu' tag

Price:RM45 (saya akan hantar menggunakan POS LAJU supaya anda akan menerimanya sebelum hari Ahad ini) hehehe...
So, hurry! Ada 2 jer taw...:D

MAY 06 2010, 1 set SOLD to Ziha
MAY 06 2010, 1 set SOLD to Nana
Note: Jika berminat, anda boleh terus hubungi saya- call/sms Kham(013 3943103) atau leave message kat box facebook:khamsaini johari

No comments:

Post a Comment