Tuesday, November 16, 2010

Farewell Gift for Teachers(Part 2)

Bahan2 yang saya guna utk wrap bag2 tadi antaranya ialah, brown paper bag, tali, origami flowers(bunga2 lain pon bleh-for embellishment) dan handmade TQ card.



Saya lipatkan bag tadi sampai muat letak dalam brown paper bag ni.Kemudian saya securekan dengan tali.


Simple handmade TQ card using clear stamp and card stock.Lately, sker plak wat keje scrapbook ni...anyone interested...PM me...hehehe


Tak ingat ape nama bunga origami ni...tapi ade dalam keeping box saya..(dedulu suke buat origami..5 6 tahun punye origami pun sampai sekarang ade masih simpan...so bleh embellish pada hadiah2 nak bagi kt orang)


Tadaa! simple jer kan....saye ambik masa lebih kurang 20 minit jerk nak siapkan wrap semua hadiah ni.


A closer look at one of them.Bunga tue, boleh masukan dawai saiz kecil kat bahagiab tengahnyer then saya just securekan pada tali.easy to wrap....and easy to open :D

Okay guys! Moga dapat memberi inspirasi kepada anda.


NOTES: If interested to get this kind of service(s) (personalised gift+interesting packaging) PM me.Sms/call (Kham 013 3943103) or e-mail me@ kham_joe@yahoo.com. THNX

2 comments:

  1. hi kham..rajinnya kham. bertuah cikgu2 tu. lg satu...kham ni mmg kreatif. suka tengok hasil kerjatgn kham.cntik2 belaka.

    ReplyDelete
  2. ...tq akak...saya sayang cikgu2 tu...:D...sedih anak dah x skolah kt situ...actually, sekolah tue jauh dari rumah saya...so lepas nieh agak susah rasenyr nak dapat jumpe cikgu2 tu lagik...

    ReplyDelete