Friday, November 12, 2010

Package: Majlis Pertunangan

...hehehe...saya bukan event planner...package kali nieh hanyelah set hantaran pertunangan dan goodies pack for guest..But all the items made by me..and my very supportive hubby yang sgt banyak menolong..thanks a lot U.This personal order datangnye dari Kak tini, Sri Kembangan.Theme color: Orange, Black & Gold.


My first attempt....wording and borders menggunakan stamping method manually...Alhamdulillah..I like the outcome...customer pon...:D


110 units for goodies pack, another 15 units sebagai salah satu hantaran...


...close up view...


Cookies saiz L ni sebagai salah satu hantaran...20 units semuanya...


Cookies M size ni, untuk guest...110 units semuanye...


both type of cookies sudah siap deco dengan royal icing...such a tiring process...


Cookies ni saya letak dalam clear packaging....


Label untuk letak kat goodies box..(stamping jer sebab nak same ngan border potpourri..:D )


combine dengan black ribbon....


Each guest will get potpourri and decorated cookies....


Final outcome....


But i was so lucky, sebab dapat stock box gold color nie....so sangat2 kena dengan theme color yang diketengahkan...


Saya siapkan bakul hantaran menggunakan theme yang diminta customer...6 bakul kesemunya...


salah satu bakul dipenuhi decorated cookies


Ini pula dipenuhi potpourri....


Ini pula hantaran sirih junjung....terus terang , x baper pandai...masih banyak perlu saya belajar...bakul selebihnyer...saya deco kat umah customer time deliver brg...hehe...sorry x sempat ambik gambar...
anyway, thanks a lot to Kak Tini for this order...

NOTES: kalau insterested untuk mendapat servis saya, please call/sms kham(013 3943103) atau e-mail ke kham_joe@yahoo.com.THNX

No comments:

Post a Comment