Saturday, January 15, 2011

Satin Goodies Bag: Zunida & Yusri's Wedding

Assalamualaikum wbt to all...agak lama tak update my activities here...saya agak busy siapkan order yang dah confirm sementara kandungan saya sekarang dah melebihi 8 bulan...doakan saya sempat siapkan semuanyer sebelum berehat agak lama....

Well...order kali ini merupakan goodies bag yang ditempah oleh ex colleague saya ...Puan Zunida dengan rasminyer menjadi isteri Encik Yusri...Congrats Dear!

Ini juga merupakan my first attempt menggunakan satin sebagai main material...agak risau mulanyer dengan stamping...tapi Alhamdulillah, everything's OK! asalkan x guna stamp dari jenis foam...kalau x sure kembang biler apply pada satin...

Goodies bag gabungan apple green(outside) dan pink(the inside lining)...
and the measurement; base ~3"x4", height:8"...


...a closer look at one of them...


....border menggunakan warna cherry pink, with black wording....


....200 pcs of them...pretty tiring menyiapkannyer...tetapi dengan bantuan seorang rakan and my supportive hubby...alhamdulillah...segalanyer berjalan dengan lancar...

Majlis berlangsung di Kuala Kedah...
Kepada pasangan mempelai yang dirai...semoga jodoh kalian berkekalan ke syurga Ilahi...Amin...


NOTES: Jika berminat menempah goodies bag seperti ini, boleh call/sms kham(013 3943103) atau e-mail ke kham_joe@yahoo.com atau pm my inbox: facebook.com/khamsaini.johari. THNX

4 comments:

  1. saya salah seorg yg mendapat goodies ini... cantek....!!!!

    ReplyDelete
  2. hey...yer ker?...hehe...tak sangka....thanks for the compliment...really appreciate it!

    ReplyDelete