Wednesday, March 31, 2010

Decorated Cookies:Blossom & Butterfly

Selesai dengan tempahan cookies terdahulu,petangnya saya menerima order dari anak saudara customer saya itu.Dia juga meminta design yang simple dan mahukan dua cookies dalam satu pack seperti yang ditempah ibu saudaranya sebelum ini.

Kali ini dengan menggunakan tema kuning dan turquoise, saya siapkan outline untuk Blossom dan Butterfly.Selepas itu cookies2 tersebut dipenuhi running icing yang warnanya vice versa dengan outline dan melalui proses pengeringan.Selepas kering, barulah saya letakkan dot pelbagai saiz.Keseluruhannya, untuk order kali ini, saya hanya menggunakan nozzle #1,#2 dan #3.

Cookies2 ini sedang dalam proses pengeringan.

Cookies2 yang telah kering siap dipack.


Dengan 'For You' tag, kedua-dua jenis cookies dipack di dalam satu plastik yang sama,seperti konsep order terdahulu.Alhamdulillah, respond daripada customer sangat2 menggembirakan saya.

Note:
Anda mungkin sukakan tag yang saya buat.Saya boleh buatkannya untuk anda dengan harga yang berpatutan.Saya juga sedia menerima tempahan decorated cookies.Untuk tempahan luar Seremban, boleh dihantar melalui courier service.Untuk sebarang pertanyaan,bolehlah call/sms Kham(013 3943103) atau boleh hantar message di box Facebook:Khamsaini Johari atau boleh e-mel ke kham_joe@yahoo.com.THNX

No comments:

Post a Comment