Thursday, April 1, 2010

DIY:Potpourri Sachet with Stamping

Saya mendapat inspirasi untuk membuat potpourri sachet(hanging mobile) di bawah kerana berkenan sangat dengan potpourri sachet(hanging mobile) yang dijual di Lovely Lace.Bagi yang pernah masuk ke sana, pasti anda terpukau dengan produk2 ala Inggeris yang dijual di situ.Namun, dek kerana harganya yang 'ekslusif' banget tue, saya telah decide untuk cuba buat sendiri.Jadi, setelah bersusah payah mereka cipta apa yang patut, terhasillah koleksi potpourri seperti di bawah. Sangat sesuai diberi sebagai cenderahati kepada tetamu istimewa di majlis perkahwinan atau majlis-majlis istimewa yang lain.

Bagi koleksi di bawah, fabrik yang digunakan adalah 100% unbleached cotton. Asalnya, sachet tersebut plain sahaja.Saya telah buat stamping dalam eksperimen saya kali ini, dan alhamdulillah hasilnya tidak mengecewakan.

Frame Type 01
"You're Special"


Frame Type 02
"Thinking Of You"


Frame Type 03
"You Are The Best"


Frame Type 02
"Thanx So Much"


Frame Type 01
"Thanks So Much"


Inilah koleksi 'Clear Stamp' yang saya gunakan untuk projek DIY kali ini.

Note:
Ada lebih banyak foto di facebook:khamsaini johari.Anda mungkin berminat dengan produk ini.Untuk sebarang pertanyaan mengenainya bolehlah sms/call Kham(013 3943103) atau e-mel ke kham_joe@yahoo.com atau boleh juga tinggalkan message di box facebook:khamsaini johari. THNX

No comments:

Post a Comment