Wednesday, March 24, 2010

DIY:Lollipop Style Pick with Tag


Selepas membuat pick with tag yang pertama tempohari,saya dah addicted membuat kerja2 DIY yang satu ni.Kali ini, saya telah improvise sket.Saya telah lekatkan printed tag ke atas round shaped card stock, untuk boldkan lollipop style theme yang saya inginkan.

Enjoy! Yummy! Perfect! Love! Happy! Special! hehehehe


Testing kat atas plain petite-fours untuk shooting purpose jer. Sebenarnya, pick tag yang ini saya nak simpan sebagai stock.Mana tahu ada tempahan yang bersesuaian, bolehlah saya gunakan kemudian.

NOTE: Anda mungkin sukakan idea ini tetapi tiada masa membuatnya, anda boleh membeli daripada saya dengan harga yang berpatutan.Untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh hubungi kham(013 3943103) atau tinggalkan message di Facebook saya. Atau e-mail saya di kham_joe@yahoo.com. THNX.

No comments:

Post a Comment