Saturday, October 30, 2010

Goodies Bag For Special Occasion

Assalamualaikum....

Kali ini saya ingin introduce fabric goodies bag yang sangat sesuai diberi kepada tetamu pada majlis istimewa anda.Untuk sampel kali ini saya menggunakan gabungan unbleached cotton dan plain cotton dari rona hijau.Ada 2 jenis untuk kali ini. Satu berupa 'Drawstring Pouch Bag with Handle' dan satu lagi goodies bag yang kita biasa lihat.Cuma saya buatkan handle tunggal dan dilengkapi button pada bahagian atas goodies compartment.


Potpourries dari rona sama dengan goodies bag juga sesuai diberi sebagai doorgift kepada para tetamu...:D


Inilah 'Drawstring Pouch Bag with Handle'. Gambar kecil menunjukkan keadaan bag sebelum ribbon dijerut.


Untuk menyerlah dan memberi sentuhan yang lebih peribadi kepada goodies bag ini, saya telah membuat wording bersama borders secara manual stamping.


Close up view untuk stamping yang telah dibuat...


Close up view untuk bahagian handle...


Close up view pada bahagian dalam bag. Saya lining menggunakan plain cotton sama dengan pada bahagian stamping.


Ini sampel goodies bag kedua,Lebih simple dan lebih nilai untuk wang anda :D


Juga diletakkan wording dan stamping untuk membuatnyer lebih bersifat peribadi dan exclusive.


Anda boleh memilih untuk single handle atau double handle...Ur choice :D.Saya akan buatkan untuk anda.


Button dibahagian atas goodies compartment untuk lebih secure dan lebih selesa.


Sampel potpourries daripada rona yang sama dengan goodies bag juga diserlahkan lagi dengan wording dan borders menjadikan goodies set untuk tetamu ini sangat exclusive....


Sekiranya berminat dengan KhamJoeDesign product, boleh terus hubungi Kham(013 3943103).THANKS.

No comments:

Post a Comment