Monday, December 20, 2010

Flashback:Hantaran Pertunangan Kak Ngah

Ini merupakan hantaran majlis bertunang Kak Ngah, anak ex jiran saya...walaupun saya dah tak stay sebelah umahnyer...saya tetap baik ngan kuarga beliau, especially omak eh..:D...Since saya belum pernah publish photos hantaran bertunang ni di blog, kali ni saya nak share with all you...thanks kepada yang sudi membace blog saya...yang sentiasa mengikuti blog ni, saya really appreciate it...:D anyway, majlis nieh berlangsung pada bulan Mac 2010 yang lepas.Theme color adalah Purple...Semuanya menggunakan artifial flowers, except for hantaran sirih junjung...

....hantaran manisan(sweets and sugared jelly)....


....hantaran kain pasang....


....hantaran sampin songket & kain pelikat....


.....hantaran towel.....


.....buah-buahan.....


.....sirih junjung....

Thanks a lot kerana memberi peluang kepada saya mencurahkan idea menghias hantaran2 ini....Seronot! :D

Selamat berbahagia hingga ke syurga Allah SWT...
Add Image

No comments:

Post a Comment