Monday, December 20, 2010

Hantaran: Wedding Kak Ngah

Ini pula antara recent project yang saya baru settlekan...Hantaran majlis perkahwinan Kak Ngah..Thanks a lot kerana memberi saya peluang sekali lagi mencurahkan idea untuk majlis bersejarah awak...:D Theme color kali ini ialah Maroon & Gold...saya masih gunakan artificial flowers...rasional saya buat menggunakan artificial flowers, sbb tahan lama dan boleh dijadikan buah tangan kepada ahli kuarga sebelah pihak lelaki...Setelah dikuarkan barangan hantaran, bakul tue boleh disimpan...boleh recycle ..hahaha..:D

...sorrylah kualiti gambar tak berape bagus...saya hanye sempat snap lepas dah pass pada Kak Ngah....

...close up view gubahan artifial flowers on each basket lid...


....hantaran quran.Saya selitkan chocolate yang dihias...


.....hantaran barangan penjagaan badan lelaki...betul ker istilah tu...perfume set eh, senang nak paham...:D


....long pants and kemeja....selitkan jugak choc in heart shape box....


...Watch, belt and wallet....


.....chocolate in see thru boxes....secure and boleh recycle lagik box tu...:D


.....red apples....


....shoes.....


.....fondant cake, specially order daripada RATUKEK...Nice deal wiv u Cik Ratukek..:D
anyway, saya sedang siapkan tempahan apron Cik Ratukek :D....


....sirih junjung using artificial sirih leaves and artificial flowers....


Semoga Kak Ngah dan suami cepat2 bikin baby...hehehe :D

No comments:

Post a Comment