Friday, July 29, 2011

Lavender Height Family Day

Assalamualaikum wbt...

Last weekend saya dan rakan2 bukak booth during Lavender Height Family Day...Lavender Height ni, located kat Senawang, Seremban...Saya bukan resident sana, but one of us stayed there. She asked us to open booth there..

Ini my first time bukak booth, masya allah...saya akan pikir banyak kali lepas nie, utk bukak booth..rasenyer prefer lagi siapkan order org kat rumah jer...hahaha..penat sgt..

Anyway...4 of us under one roof, RATUKEK, NIKIHS' CUPPIES, REKACHAMPACA & me, KHAM JOE DESIGN.

Our theme color is Pink & Brown...Ini RATUKEK punyer table...
So lots of confections. Sgt2 yummylicious ..I suke gler ur carrot cake...
nnt, pls visit me with carrot cake yer..:D
Ini pula table NIKIHS' CUPPIES...most of the the candy had been custom wrapped.All of them were for sale...

Ini pula table REKACHAMPACA...ade macaroon, ade mini tart...yummy lah...

Ini pula from me...hahaha...worst among all..seriously!
Sorry u all for my lack preparation...anyway...hari tu...i angkut semua anak2 kesana...perghh...sgt penat, yet seronok juga...new experience..:P


...we also offer face painting...


...Little Hannah with kitty face..:D
...hero2 saye with their face painting...


...also we had cupcake demo for kids....

Thanks all especially RATUKEK, NIKIH'S CuPPIES n REKACHAMPACA N NURUL, my assistant..
special thanks to my supportive hubby yg menjage little AKID dan sabar melayan anak2 kita..hehehehe..i luv u

Ade sape2 berminat nak kami setting ur personal event...boleh ajer..PM me @ kham_joe@yahoo.com

selamat berhujung minggu!

No comments:

Post a Comment