Monday, August 8, 2011

"BUAH TANGAN AIDILFITRI 2011"


Assalamualaikum wbt...

Pertama sekali saya nak ucapkan "Selamat Berpuasa" kepada rakan2 beragama Islam. Semoga ramadhan kali ini membawa lebih kerberkatan dalam kehidupan kita..

Sempena Aidilfitri yang bakal menjelang, ada rakan yang request saya untuk buat budget hamper. So, kesempatan ini, saya nak share beberapa gambar hamper yg sedang dalam WIP (working in progress)

Saya ada buat extra..kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkannya, please ke FB saya. Detail how to order ada di sana dan order dibuka while stock last.

Memang sangat sesuai sebagai buah tangan tatkala berhari raya ke rumah rakan taulan dan saudara mara.

Saya hiaskan container2 kuih menggunakan material yang water proof, so, it's wash able! :D
Tujuan saya supaya container itu kelak akan di RE-USE(guna semula) oleh penerima mungkin sebagai bekas menyimpan brooch, jewelry atau bekas duit syiling.

RM28 & RM38
"Buah Tangan Aidilftri" ini menggunakan container kuih yang saya hias sendiri.Basically, mcm inilah rupa buah tangan tersebut. 2 types of "Buah Tangan Aidilfitri" seperti diatas
a) RM38-3 containers consist of 2 types of Raya cookies & 1 tidbit
b) RM28-2 containers consist of 1 type of Raya cookies & 1 tidbit


RM30
This type pula menggunakan mini glass jars consist of 2 types of Raya cookies & 1 tidbit


Ada tag pada setiap pax dan anda boleh request personalized tag with 50sen additional charge for each tag. FREE personalized tag jika anda purchase pada 10 pax & above.


Anda juga boleh request this handmade polka dots (satin ribbon with circle dots cut) with some additional charge.


Ini antara container yang telah siap dihias.Tinggal proses memasukkan cookies & tidbit.

So, for those yang interested, pls ke FB saya taw...sebab di sana ada selection of color & how to order.

Thanks :D

No comments:

Post a Comment