Tuesday, April 6, 2010

DIY: Potpourri Sachet

Saya teruskan ekperimentasi potpourri sachet dengan beberapa jenis kain lagi.

Yang ini menggunakan printed cotton.Bunga stocking tu, saya buat sendiri.Dulu hapah tak reti, sebab tak puas hati, saya attend satu kelas membuat bunga dip.Alhamdulillah, senang aje rupenye..:D thanks Kak Tini for the class.


Saya masih mencari-cari dimana saya boleh mendapatkan bunga ribbon macam yang saya tepek kat potpourri sachet atas ni, dengan harga yang berpatutan.Kualiti yang macam orang letak kat gaun baby punyer.Harga terbaik yang saya dapat untuk ribbon rose macam ni adalah 40sen(bulk purchase)... mahalkan? Kalau sesiapa tahu di mana saya boleh dapatkannya dengan harga yang lebih murah lagi, minta tolong beritahu yer? Thanks in advance...:D

Price range untuk potpourri sachet di atas adalah bermula daripada RM4 dan ke atas.
Jika kain diprovide oleh anda sendiri, harga bermula daripada RM3 :D


Potpourri macam yang atas ni, menggunakan kain organza(luar) dan unbleached cotton(sebagai lining bahagian dalam). Cantik sebagai VIP gift di majlis perkahwinan (just name an idea)...Jika berminat,anda boleh request color.

Price range untuk potpourri di atas adalah bermula daripada RM4 dan ke atas.


Potpourri di atas ni menggunakan fabric lace(luar) dan pungee(lining di dalam)
Sebenarnya yang ini ditempah seseorang dan terdapat empat warna lace.Saya masih dalam proses menyiapkannya.

Harga untuk jenis ini bergantung kepada harga lace.Tapi kalau lace diprovide customer,harga akan bermula daripada RM3 dan ke atas.


Note:Anda mungkin berminat dengan produk ini, untuk sebarang pertanyaan lanjut, boleh call/sms kham(013 3943103) atau emel ke kham_joe@yahoo.com atau boleh juga message di box facebook:khamsaini johari.THNX

For more potpourri click pada label di bawah :D

No comments:

Post a Comment