Monday, April 12, 2010

Hectic Weekend

Hujung minggu lepas schedule saya sangat hectic.Saya mendapat bulk order daripada seorang customer.Beliau mahukan 20 hingga 30 heavy weight grocery bags.Saya perlu siapkan dalam minggu ini.Maksudnya, beliau sasarkan 30 bag, tapi kalau saya tak mampu 30 bag, 20 bag juga memadai.Jadi, saya sudah mula memotong kain yang ada dalam stock, tengok berapa yang saya boleh dapat.
Kain yang sempat dipotong semalam


Tapi, saya sempat juga siapkan online order daripada customer.Alhamdulillah, dah selamat dikurier.


Saya ada beli beberapa jenis light weight cotton sebagai material untuk potpourri sachet yang saya nak buat sempena mother's day


Saya kumpul balik koleksi2 heavy weight cotton yang limited quantity dalam gobok, juga untuk mother's day product.Most probably akan dijadikan apron.


Bunga crosstich yang dalam proses untuk disiapkan (dah lebih setahun rasanya kat dalam keeping box). Ribbon tue saya beli masa pegi kedai supply alat2 jahitan.Semuanya untuk produk2 mother's day.


Ini adalah salah satu produk yang saya akan open for purchase sempena mother's day.Apron ni special, sebab ade sedikit applique saya letak kat poketnya.Masih belum siap, insyaallah akan disudahkan dengan 'Greatest Mom on Earth' embroidery di bahagian dada.

So, always check me out untuk produk2 menarik sebagai hadiah kepada ibu anda yang tersayang.Insya allah dalam 2 0r 3 weeks time, semua produk sudah boleh dijual.Anyway, sesiapa yang nak book produk2 yang saya sedang siapkan, amat dialu-alukan.

Saya juga sedang siapkan 'Swap Project' pertama saya dengan salah seorang rakan blog.Dah 80% siap.Tak sabar rasanya nak hantar pada my friend tu :D


Note: Jika anda ingin tahu lebih lanjut mengenai produk2 yang saya jual, please click label2 disebelah kiri blog. Jika ingin order produk2 yang anda suka, sila call/sms Kham(013 3943103) atau emel ke kham_joe@yahoo.com / khamjoe@gmail.com atau boleh hantar message di box facebook:khamsaini johari.THNX

No comments:

Post a Comment