Wednesday, April 7, 2010

L-Shaped Sofa Cover

L-shaped sofa cover nie di tempah oleh seorang customer minggu lepas.Alhamdulillah, customer suka dengan hasil kerja saya.Ini merupakan tempahan keempat.Tak sangka sangat sebenarnya. Mula2 saya try buat sebab rasa tercabar dengan harga tempahan kusyen kat kedai...huh...so saya cuba jahit sendiri.Dipendekkan cerita, ada mata yang interested dgn hasil jahitan saya itu..Sekarang Alhamdulillah diberi kepercayaan membuat cover sofa orang pulak...Anyway....Saya juga sedia mengambil tempahan untuk Sofa 3-2-1 dan juga throw pillow(kusyen kicik2 tu) :D...


Saya siap pergi pasangkan kat rumah customer lagi (p/s: servis pasang ni untuk sekitar Seremban ye)

Note:Anda mungkin boleh buat sofa cover macam ini,tapi mungkin tiada masa membuatnya.Serahkan kepada saya :D Jika berminat hubungi Kham(013 3943103) atau emel ke kham_joe@yahoo.com atau khamjoe@gmail.com atau boleh hantar message di box facebook:khamsaini johari. THNX

No comments:

Post a Comment