Thursday, April 8, 2010

Will They be There tomorrow?

Yessshhh! Malam tadi saya dapat siapkan order bag ni.Saya terima order ini hari Isnin,sepatutnya hari Selasa saya dah patut hantar.Mesin jahit meragam pulak...Finally malam tadi, saya siapkan setelah mesin jahit saya kembali pulih seperti sedia kala.Alhamdulillah...
Tapi yang tak bestnya, lepas siap, saya terus tidur tanpa pack dulu...Bila saya terjaga, husband saya dah nak pergi office sangat...plus nak hantar anak sulung saya ke sekolah...Erms..I don't want make them waiting...Cuma saya minta husband tanyer, waktu biler courier company kutip parcel,kalau sempat hari nie, beg2 ini akan bergerak ke Perlis...
Bukan tak mahu pergi sendiri...tapi susah drive sendirian dengan sikecil saya yang tak boleh duduk diam tue..


Customer order tiga bag ni..

Macam nilah selalunya saya packkan bag2 itu.Perlu cover dengan plastik untuk tujuan keselamatan...


Now it's ready to be delivered..:D


Note:Jika anda berminat dengan produk2 di atas, sila klik label di bawah.

No comments:

Post a Comment