Sunday, April 25, 2010

Swap No 1- Sanggar Ilham Kreatif

Khamis, April 22 2010.Satu pos ekspress tiba ke rumah saya.Memang saya ternanti-nantikannya.It's my first swap dengan rakan blogger.Teruja! And here they are....


Handmade felt keychain.Seriously, they are so cute!! Sangat sesuai kalau dijadikan doorgift waktu wedding ke or other special occasion.Saya memang request nak kan dinosour ni.Yang lagi best sebab saya dapat extra dinosour, and another extra butterfly...Tak sangka saya akan dapat TIGA! Thanks a lot my dear buddy....and pls check her out for more.......



AIDA, the owner of Sanggar Ilham Kreatif. Memang sangat kreatif and saya suka the appearance of these keychains, packed in clear plastic with nice wording tag and of course the cute petite ribbon rose -make it more lovely. Kalau diberi kepada tetamu istimewa, sure senyum sampai ketelinga.


Sangat cute!


Personalised with my name...sangat SPECIAL! (Credit for you Aida-sebab sangat particular dan sangat detail menyudahkannya)


Ini daripada saya special untuk Aida!


Semoga persahabatan kita berpanjangan.InsyaAllah.

Note: Kami berdua adalah crafter yang menjalankan biz dari rumah dan bersedia menerima tempahan daripada anda. For more of Aida's works plz visit http://sanggarilhamkreatif.blogspot.com/ .
Jika anda berminat dengan hasil kerja saya , boleh call/sms Kham(013 3943103) atau e-mel kham_joe@yahoo.com/khamjoe@gmail.com atau boleh juga tinggalkan message di box facebook:khamsaini johari.THNX

4 comments:

  1. Tq Kham sebab cadangkan projek swap ni. Ini pengalaman pertama saya, harap kalau ada kelemahan dimaafkan ye... I love your gift so much!

    ReplyDelete
  2. Salam Aida....
    It's a success! kita dah capai matlamatkan...:D
    ur felt keychain tue...berebut-rebut dgn hero2 kt rumah nie.Skrg dah simpan dlm SWAP box.Suka sangat.Thanks a lot Aida.

    ReplyDelete
  3. Salam Syura,
    why not, kita tukaq potpourri dengan cupcake nak?...hehe..gurau jer syura na...
    Insya allah, kalau ade time senggang nnt, hantaq kat syura pulak...
    anyway, thanks 4 being around..:D

    ReplyDelete