Wednesday, May 19, 2010

Teacher's Day: Another Personal Order

Personal order sempena Teacher's Day ini pula daripada jiran saya Kak Ila.Sebanyak 6 set yang ditempah.


Sekarang anda boleh lihat perbezaan size potpourri sachet yang sebelum ini dengan standard size potpourri sachet yang biasa saya buat.


Macam biasa,proses stamping di atas empty sachet perlu dilakukan dahulu.Untuk detail stamping di atas fabrik, click HERE.Since saiz sachet ini lebih kecil, saya limitkan wording yang digunakan.Label kali ini diletakkan seperti dalam gambar(heheheh....x abes2 nak hi-lightkan label tu)


Inilah sachet yang telah siap.


Package kali ini come together with cuppies.So, my fav cuppies, steamed chocolate moist, sebab saya selalu akan dapat perfect dome shape macam dalam gambar di atas.


Just simple deco since I'm not expert in it :D


Rakan2 yang buat petite biz macam saya nieh, kat mane ajer anda boleh promote biz anda tue, jgn lupa, promote2 kan lah...hehehehe


Since potpourri tue baunye semerbak, saya perlu pack dalam clear plastic supaya bau tue tak spoilkan rase cuppies.


This is how saya pack kan order kali ini.

Note:Kalau anda berminat menempah personalised gift mcm di atas, bolehlah berunding dengan saya.Call/Sms Kham(013 3943103).atau e-mail ke kham_joe@yahoo.com / khamjoe@gmail.com atau saya paling prefer tinggalkan message ke dalam box saya di facebook:khamsaini johari.THNX

No comments:

Post a Comment