Thursday, July 1, 2010

Brown Paper Goodie Bag

Saya dapat order buat goodie bag dari Puan Aida sempena majlis birthday anakandanya.70 pcs of them...I was so excited...hehehe...So saya come out dengan a few designs...since she requested kena ade sponge bob character...saya pon googlelah ape yang patut...copy-paste...print-gunting....eiiii menguji kesabaran jugak menyudahkannyer....ditambah lagik si kecik ngan si besar saya yang tetibe excited nampak banyak spongebob yang saya dah gunting....erghhh...


1st design...approved, tapi saye plak rasa terlalu banyak benda nak cut, glue and paste...nak guna weekend nieh...takut x sempat plak...


so, saya come out with this design....Puan Aida request more color....


so, here is the final design....


untuk memudahkan keje, saya siapkan dulu semua bahan2nya...secukupnyer...:D


Paste the wording on the card....


Add the Patrick Star character...


...dipendekkan citer...saya ikut jerk final design yang telah dipersetujui....macam inilah kesudahannya... 70 bag kesemuanya...penat weh, menyiapkannya sehari semalam...tapi saya suke....suker sangat...kalau ade yang berminat...silakan menempah daripada saya...hehehehhehe


All the goodie bags telah siap sedia untuk di POS LAJUkan...so minima ajer packingnyer...sebab nanti akan diletakkan dalam secured plastic bag provided by them...sebab tue chargenyer extra...PANTAS dan SECURE...insya allah esok Puan Aida akan dapat these goodie bags...heading up to Selayang...

To Puan Aida:Thanks kerana menempah daripada KhamJoeDesign...
To Danish Iman: 'Happy Sweet 2nd Birthday Dear'

Note: Anda boleh mencuba sendiri idea ini di rumah.Tetapi anda mungkin juga tiada masa membuatnya.Serahkan kepada saya :D. Untuk sebarang pertanyaan lanjut call/sms Kham (013 3943103) atau e-mel ke kham_joe@yahoo.com atau boleh tinggalkan message di box facebook:Khamsaini Johari.THNX


No comments:

Post a Comment