Sunday, July 4, 2010

Potpourries: Specially Made for an English Deco Outlet

Salam semua....potpourri kali ini adalah special made untuk sebuah outlet.Seronok betul dapat job ni...hopefully, the owner suka hasil kerja saya.Saya juga berharap potpourri ini mendapat sambutan.Basically, kalau di jual di outlet, potpourri ni akan di beli individually sebagai cenderahati or as car hanger, dsb.Since this is the first time saya deal ngan the owner, tak banyak design yang dibuat.Tapi saya buat 2 saiz....

satu set daripada unbleached cotton, satu set lagi daripada printed cotton....


...2 saiz yang berlainan, daripada 2 material yang berlainan...



..a closer look at the printed cotton potpourri...


Untuk unbleached cotton ni, saya buat the stamping manually...untuk detail frame stamp yang saya offer, please click HERE


'Happy Birthday'...now available.....


'Best Wishes'...now available....


'Congratulations'....now available....

Note:Jika anda berminat mengabadikan hasil kerja tangan saya di outlet anda, saya sangat2 alukan :D Saya juga sedia membuat potpourri kepada individu atau pihak korporat untuk sebarang majlis. Boleh terus hubungi saya sms/call (kham 013 3943103).Atau e-mail di kham_joe@yahoo.com atau boleh message inbox facebook:khamsaini johari.THNX

No comments:

Post a Comment